Vi har haft problem med vår mail - Om du mailat kundtjänst och ej fått svar, eller lagt en beställning och ej fått kvitto är du välkommen att ringa oss på 0770 77 01 03. Vi beklagar det inträffade.

100 dagar: Tillvägagångssätt - Vitvaror

Så här gör du om du inte känner dig helt nöjd

För att erbjudandet ska gälla behöver du registrera produkten online inom 14 dagar från inköps- eller leveransdatumet (om leverans sker efter inköpsdatum gäller 14 dagar från leverans). Vänligen spara inköpskvitto och eventuellt leveranskvitto om produkten levererats vid ett senare tillfälle.

Kontakta Electrolux kundservice inom 100 dagar från inköps- eller leveransdatum via e-post (electroluxservice@electrolux.se) eller telefon (0771-11 44 77) och hänvisa till 100 dagars öppet köp hos Electrolux Home.

Registrera din produkt här

Vi bearbeter din beställning, vänligen vänta...