100dagar-700x380fw.jpg

100 dagar

Registrera din vitvara från Electrolux/Husqvarna eller din utvalda* vara från Electrolux online och få 100 dagars öppet köp. Övertygade om att du kommer bli nöjd med ditt val ger vi dig chansen att prova din vara hemma, är du inte helt nöjd så får du pengarna tillbaka.

Så här fungerar det för vitvaror

• Erbjudandet gäller i 100 dagar från inköpsdatumet, eller från leveransdatumet om produkten levereras vid ett senare tillfälle.
• Spara inköpskvitto och eventuellt leveranskvitto om produkten levererats vid ett senare tillfälle.
• Registrera produkten online inom 14 dagar från inköps- eller leveransdatumet.
• Produkten måste vara hel, ren och fullt fungerande.
• Erbjudandet gäller oavsett hos vilken av våra återförsäljare du köpt produkten förutsatt att den är köpt och slutbetald i Sverige.
• Erbjudandet gäller alla Electrolux vitvaror, förutom småapparater, dammsugare, strykjärn, ångstationer, hemmiljöprodukter och tillbehör.
• Din normala produktgaranti och dina rättigheter enligt konsumentköplagen påverkas inte av att du utnyttjar erbjudandet.
• Om produkten är i obruten förpackning och du vill återlämna den inom ramen för butikens dagar för öppet köp ska du först vända dig till din butik för att återlämna produkten.

Glöm inte att

• Electrolux Hemprodukter AB (ej återförsäljaren eller butiken) ersätter produktens inköpskostnad (dock ej frakt, installation eller andra avgifter).
• En fast avgift på 500 SEK inkl. moms tillkommer för upphämtning och transport.
• Erbjudandet gäller endast då produkten hämtas och avinstalleras av Electrolux servicetekniker.
• Erbjudandet gäller inte vitvaror som medföljer nyproduktion av lägenhet eller hus.

Tillvägagångssätt om du inte är 100% nöjd inom 100 dagar

1. Kontakta Electrolux kundservice inom 100 dagar från inköps- eller leveransdatum via e-post (electroluxservice@electrolux.se) eller telefon (0771-11 44 77) och hänvisa till 100 dagars öppet köp.

2. Kundservice kommer då be dig att beskriva vad du inte är nöjd med och boka transport som hämtar produkten förutsatt att den är hel, ren och att du har alla kvitton kvar.

3. Electrolux ersätter dig för produktens inköpspris med ett avdrag för en fast returkostnad för upphämtning på 500 kronor inkl. moms.

4. Electrolux kan även erbjuda hjälp med avinstallation, men då tillkommer en extra kostnad.  

5. Pengarna betalas in på det kontonummer som du angett till kundservice inom 8 veckor.

Läs mer och registrera din produkt på

www.electrolux.se/100dagar

www.husqvarna-electrolux.se/100dagar

 

Så här fungerar det för småelsprodukter och dammsugare

Under kampanjperioden 15/9 - 31/12 2016 har du som konsument möjlighet att testa utvalda* produkter från varumärket Electrolux hemma i lugn och ro. Lever inte produkten upp till dina förväntningar får du utan kostnad lämna tillbaka produkten även fast den är använd.

Tillvägagångssätt om du inte är nöjd:

1. Registrera din produkt och bifoga kvitto via formuläret nedan. Motivera även varför du inte är nöjd med produkten.

2. När dina uppgifter är registrerade och godkända kontaktar Electrolux dig via telefon för utbetalningsuppgifter.

3. Därefter kommer en fraktsedel till din mailadress som du fäster på originalkartongen innehållande produkten. Lämna till ditt postombud.

4. Inom 30 dagar från att Electrolux fått tillbaka produkten återbetalas det belopp du betalat enligt de bankuppgifter du registrerat.

Villkor:

  • Erbjudandet gäller endast om du registrerar produkten du inte är nöjd med inom 100 dagar från inköpstillfället. Sista inköpsdatum är 31 december 2016, och sista möjliga registreringsdatum 100 dagar efter sista inköpsdatumet är därför 10 april 2017.
  • Registreringen görs via electrolux.se/100dagarSDA och ej genom återförsäljare.
  • Electrolux Hemprodukter AB (ej återförsäljare eller butik) ersätter produktens inköpskostnad. Kvitto ska bifogas vid registrering på electrolux.se/kampanj.
  • Produkten ska vara köpt och slutbetald i Sverige.
  • Produkten ska lämnas tillbaka hel och ren och fullt fungerande i originalkartong.

Vid frågor vänligen vänd dig till Electrolux via: kundservice@electrolux.se och ange att det gäller 100dagar-kampanjen för småelsprodukter och dammsugare.

*Erbjudandet gäller följande utvalda modeller:

ZUOQUATTRO, ZUODELUXE+, ZUOERGO+, ZUOORIGW+, ZUOGREEN+, ZUSDELUX58, ZUSALLFL58, ZUSGREEN58, ZB5020, ZB5022, ZB5024G, ZB5026, EFP9300, ESB9300, ESTM9500, EKM6000, EKM6100, EKM7300, EFP7300, ESB7300S, ESTM7500S, EKF7900, EKF7800, EKF7810, EKF7830, EEWA7800, EEWA7810, EEWA7830, EAT7800, EAT7810, EAT7830.

Läs mer och registrera din produkt på

www.electrolux.se/100dagarSDA

Tipsa en vän

Skriv ut

Hos Electrolux Home

Låt miljötanken prägla såväl ditt val av kök som vitvaror.

fiveyear.png
svanen.png
freeDelivery.png

CHATTA MED OSS

Behöver du hjälp? Chatta med oss och få svar på dina frågor direkt.

Starta chatten
Chat

Denna webbsida använder cookies. Genom att fortsätta att surfa på webbplatsen utan att ändra din webbläsares cookie-inställningar samtycker du till vår användning av cookies. Ta reda på mer genom att läsa våra cookie-riktlinjer.

Laddar...