100 dagar öppet köp

Hitta din butik

Hem

Sök

100 dagars öppet köp

100 dagars öppet köp

Registrera din vitvara från Electrolux eller Husqvarna online och få 100 dagars öppet köp* Övertygade om att du kommer bli nöjd med ditt val ger vi dig chansen att prova din vitvara hemma, är du inte helt nöjd så får du pengarna tillbaka.

Så här fungerar det

• Erbjudandet gäller i 100 dagar från inköpsdatumet, eller från leveransdatumet om produkten levereras vid ett senare tillfälle.
• Spara inköpskvitto och eventuellt leveranskvitto om produkten levererats vid ett senare tillfälle.
• Registrera produkten online inom 14 dagar från inköps- eller leveransdatumet.
• Produkten måste vara hel, ren och fullt fungerande.
• Erbjudandet gäller oavsett hos vilken av våra återförsäljare du köpt produkten förutsatt att den är köpt och slutbetald i Sverige.
• Erbjudandet gäller alla Electrolux vitvaror, förutom småapparater, dammsugare, strykjärn, ångstationer, hemmiljöprodukter och tillbehör.
• Din normala produktgaranti och dina rättigheter enligt konsumentköplagen påverkas inte av att du utnyttjar erbjudandet.
• Om produkten är i obruten förpackning och du vill återlämna den inom ramen för butikens dagar för öppet köp ska du först vända dig till din butik för att återlämna produkten.

Glöm inte att

• Electrolux Hemprodukter AB (ej återförsäljaren eller butiken) ersätter produktens inköpskostnad (dock ej frakt, installation eller andra avgifter).
• En fast avgift på 500 SEK inkl. moms tillkommer för upphämtning och transport.
• Erbjudandet gäller endast då produkten hämtas och avinstalleras av Electrolux servicetekniker.
• Erbjudandet gäller inte vitvaror som medföljer nyproduktion av lägenhet eller hus.

Tillvägagångssätt om du inte är 100% nöjd inom 100 dagar

1. Kontakta Electrolux kundservice inom 100 dagar från inköps- eller leveransdatum via e-post (electroluxservice@electrolux.se) eller telefon (0771-11 44 77) och hänvisa till 100 dagars öppet köp.

2. Kundservice kommer då be dig att beskriva vad du inte är nöjd med och boka transport som hämtar produkten förutsatt att den är hel, ren och att du har alla kvitton kvar.

3. Electrolux ersätter dig för produktens inköpspris med ett avdrag för en fast returkostnad för upphämtning på 500 kronor inkl. moms.

4. Electrolux kan även erbjuda hjälp med avinstallation, men då tillkommer en extra kostnad.  

5. Pengarna betalas in på det kontonummer som du angett till kundservice inom 8 veckor.

Läs mer och registrera din produkt på

www.electrolux.se/100dagar

www.husqvarna-electrolux.se/100dagar

 

*En fast avgift på 500 SEK inkl. moms tillkommer för upphämtning och transport. 

Till toppen
Laddar...

Denna webbsida använder cookies. Genom att fortsätta att surfa på webbplatsen utan att ändra din webbläsares cookie-inställningar samtycker du till vår användning av cookies. Ta reda på mer genom att läsa våra cookie-riktlinjer.

Behöver du hjälp? Chatta med oss